Monday 27 November 2017

Online Trading Nybegynner


Online Trading Academy Online Trading Academy Velkommen til vårt Online Trading Academy, på Feedroll 8211 Binære alternativer er en form for foreløpig handel hvor avkastningen er enten et forhåndsavgjort beløp eller kan til og med ikke være noe i det hele tatt. Begrepet binære skildrer det dobbelte utfallet av denne handelen. Denne formen for handel har fått stor popularitet de siste årene, hovedsakelig på grunn av sin enkle karakter av opp og ned. Også pengene som trengs for å bli involvert i dette, er mindre med så mange registrerte og erfarne meglere som er så lett tilgjengelige for å hjelpe enhver nybegynner, prøve hendene på denne handelen. Traders ser denne formen for handel som en fantastisk mulighet til å tjene penger på en tid som mindre enn 30 sekunder. Hvordan andre elektroniske handelsmarkeder skiller seg fra binære alternativer De fleste investeringene innebærer at investoren kjøper eiendelen de ønsker å investere i, og verdien beregnes ut fra fortjeneste eller tap som er basert på asset8217s endringsverdi. Her kan investoren velge å selge eiendelen tilbake til markedet når prisøkningen øker, noe som betyr å tjene en fortjeneste, eller kan til og med velge å se når verdien av eiendelen avskrives, noe som betyr et tap. Denne investeringen belaster hele tiden investorens tanker om å være klar over hvilken tid det er best å selge aktiva for å forhindre at hele kontoen blir utsatt for volatiliteten i handelsmarkedet. Binær opsjonshandel er derimot veldig enkel og her er stressnivået som investorene står overfor, meget mindre som tidsrammen for hvilken aktivitetenes bevegelse må bestemmes, er forhåndsbestemt og allerede kjent. Eiendeler hvor binær opsjonshandel kan benyttes Denne form for handel kan brukes på et stort antall eiendeler, som er Forex Trading, som er valutahandel, og omfatter alle de store valutaene som EUR, USD, GBP, JPY og AUD. Forex markedet hjelper i å utføre handel og transaksjon mellom land og er en investerings mulighet for investorer klar til å ta litt risiko. Indekser: Indekser leverer ofte som barometre for et gitt marked eller bransje og referanser som økonomisk eller økonomisk ytelse måles til. Noen av de viktigste inkluderer Nasdaq, Dow Jones, FTSE, Nikkei og mange flere varer som omfatter fysiske eiendeler som gull, korn, mat, sølv, mais, olje og mer som kan byttes ut med en annen lignende type produkt, og som er kjøpt eller solgt gjennom futures kontrakter. Prisen avhenger av tilbud og etterspørsel. Online aksjer Trading er andelen av et selskap som forvaltes enten av en person eller en gruppe. Aksjer kan selges eller kjøpes på en børs, og det finnes mange typer vanlig lager og foretrukket lager. Noen av de største og mest interessante selskapene i verden hvis aksjer kan kjøpes eller selges, er Google, Deutsche Bank, Coca Cola og mange flere (beste aksjer å kjøpe, på Meteofinanza 8211 italiensk artikkel). Online Trading: Hvordan handel binære alternativer Trading er enkelt bare når personen forstår det grunnleggende. Det første trinnet som trengs, er å åpne en konto og deretter gå til handelsplattformen. Etter dette må aktivet man ønsker å handle, velges med utløpetid og ett av de to alternativene, som er Call or Put-alternativer. Etter dette må beløpet man ønsker å investere bli oppgitt. Her har investor full kontroll over investeringen på alle stadier. Når klokka avsluttes, vil den angitte avkastningen bli lagt til i kontoen dersom handel ble vellykket eller vil bli trukket fra dersom det ikke var det. Noen gylne tips for online trading vellykket Å vite om den underliggende eiendelen er avgjørende, da binære alternativer danner det verdier herfra. Før du investerer it8217s, er det obligatorisk å forstå aktiva og bli kjent med relevante finansielle markeder. It8217s alltid anbefalt å handle eiendeler som personen allerede er klar over. Man må vite hvordan man skal tolke markedet, da det er mange måter å analysere statistikken og markedene på. Også daglige markedsoppdateringer og analyser er svært enkelt tilgjengelige online for å ta informerte beslutninger. Det er også mange meglere som tilbyr handelssignaler og råd for å møte behovene til enkelte investorer. Å velge en diversifisert handelsstrategi er viktig for å minimere den samlede risikoen og maksimere det endelige resultatet. Man kan til og med velge å handle flere eiendeler i stedet for å sette en stor sum penger på bare én eiendel. Verktøy som trengs for binære alternativer online trading For å lykkes på binære alternativer, krever man riktige verktøy for handel. Diagrammet på meglerplattformen er ikke en pålitelig kilde for langsiktig suksess i denne handelen. Noen verktøy som synes viktig er Meta Trader 4 er det viktigste handelsverktøyet som trengs. Verktøyet kan enkelt lastes ned og installeres fra en rekke nettsteder. For de som ikke ønsker å installere programvaren på datamaskinen, finnes det live diagrammer som er tilgjengelige online der indikatorer også kan stilles inn gratis. Det er to hovedtyper av analyser når du handler binære alternativer som er teknisk analyse som involverer analyse av indikatorer ved å søke etter pris og handling og grunnleggende analyse som drevet av analysen av nyheter. Indikatorene som er svært viktige og nyttige når du handler med binære alternativer, er Bollinger Bands, RSI, Stochastic, Moving Average og Donchain kanal. Alle disse indikatorene er gratis og er allerede tilgjengelige for MT4 plattformskartene. Det finnes to typer Binary Options trading verktøy. Den første typen er trading verktøy som Roll Over (Extend) og Close Now (Stop Loss), som tilbys av binær opsjonsmegler og tilgjengelig for bruk etter kjøp av et alternativ. Online Trading strategier brukt i binære alternativer Reversal er hvor verdien av aktiva beveger seg i bare én retning, og det er sjanser for at den går tilbake i bakoverstilling. Det er her investor kan velge å kjøpe et anropsalternativ dersom prisen bare har blitt avskrevet eller et Put-alternativ hvis verdien bare har verdsatt seg. Straddle-strategi er hvor både Call and Put-alternativet er satt på samme aktiva som it8217s høye og lave poeng. Dette er mest brukt i volatile markeder. It8217 er ideell til å velge et utløpsnivå som ligger mellom de to streikprisene, og betyr at investor blir vellykket på en dobbel måte i tilfelle det ikke virker, da er også tapene minimum, ettersom ett alternativ endes i pengene. Knock on effect anses å være den mest logiske strategien hvor it8217s måles at prisen på en aksje kan påvirke index8217s prisen som den handles i, eller en relatert vare eller lager. Motivet her er å forstå sammenhengen mellom eiendelene mens du forventer å slå på bevegelser. Binær opsjonshandel for nybegynnere På grunn av sin enkelhet og nøyaktighet er binær opsjonshandel et ideelt alternativ for nybegynnere å begynne å handle, men en som krever minimal tid å lære og starte. For folk som har erfaring med handel med tradisjonelle alternativer, varer eller forex, kan de enkelt bruke sin eksisterende kunnskap til å prøve lykken ved binære alternativer. For de som er helt nye til handel, anbefales det alltid å først lære det grunnleggende og deretter øve med en demo-konto før de legger sine hardt opptjente penger på linjen. En nøkkelfaktor for nybegynnere som prøver lykken ved binær opsjonshandel er å velge riktig megler til å begynne med. Nesten alle meglere tillater å sette opp en demo-konto før de begynner å risikere de virkelige pengene. Dette kan hjelpe newbie8217s med å vite hvordan nettstedet fungerer, hva er typen utbetalinger og tap og refusjoner, hvis interessert i langsiktig handel. De fleste investorer som handler med binære alternativer, har kontoer med flere meglere på grunn av den varierende karakteren av avkastning og handelstyper. En megler kan tilby den beste avkastningen på binære alternativer mens andre på forex trading. Så det er viktig å vite styrken og svake punktene til hver megler. Når du foretar binær alternativ, må en person forstå at de faktisk ikke kjøper en eiendel når de kjøper et binært alternativ, faktisk gjør de en spekulativ investering på oppførselen til et aktiv over en forhåndsdefinert tidsramme. For alle de som tenker på å prøve lykken ved binær opsjonshandel, må de vite at det er et godt alternativ, da det ikke knapt betyr noe om prisen på eiendelen går opp eller faller ned. Alt ligger på å forutse hvor prisen skal gå. Også prediksjonen av hvor mye man kan miste eller vinne, bidrar til bedre å holde oversikt over pengene sine og forhindrer også store tap samtidig som man minimerer risikoen og maksimerer avkastningen. Praktisk sett er det mange ting som noen må forstå hvis de tenker på opsjonshandel. Og husk å begynne sakte og se etter de beste meglerne og de beste tilbudene mens du sprer porteføljen og kunnskapen. Det er også en kjent sannhet at alle kan begynne å tjene penger på det binære alternativmarkedet på kort tid. Trading Online Guide, strategi for å tjene med binært alternativ og Forex Trading online. by Forex Gump i Piponomics 2 timer siden 6:50 22. februar 2017 Gday, forex-mates Som du kanskje eller kanskje ikke vet, har Aussie hatt en tendens til å være høyere høyere siden slutten av desember 2016, og skaffet seg noen skuffende økonomiske rapporter som ble kastet i veien. Hva skjer med det, her er de tre hovedfaktorene som har bidratt til å opprettholde Aussies brede oppadgående presse. av Hucklekiwi Pip i The Loonie Adventures of a Forex Noob 6 timer siden 2:49 22 februar 2017 Er GBPUSD brutt ut av en trekant på 4-timers diagrammet Eller ser på en mulig fakeout Heres hva jeg ser på for denne uken forex Watchlist av Pip Diddy i Pipnoculars 7 timer siden 12:55 22 februar 2017 Aussie var konge av pips under asiatiske forex trading sesjon etter en tale fra Philip Lowe støttet spekulasjoner om at RBA er ferdig med å kutte sine priser. av Robopip i Art of Automation 9 timer siden 11:17 PM 21. februar 2017 Selv om vi ser ut til å se en annen runde av intervallbasert handling i disse dager, klarte SMA Crossover Pullback-systemet å fange noen pips på tidlige avgangsvilkår. av Cyclopip i Currency Cross-Eyed 11 timer siden 21:26 21 februar 2017 Hvis du har holdt følge med bloggene mine Weekly Watch blogg, vet du sikkert at Ive hadde mitt gode øye låst på denne Guppy-trekanten de siste ukene. Her går inngangsnivåene Im for. av Big Pippin i Pippin Aint Easy 12 timer siden 8:18 21 februar 2017 Det handler om pund på dagens lerret, da jeg gir deg varme langsiktige forex handelsmuligheter på GBPUSD og EURGBP. Sjekk det ut, brothas av Pipcrawler i Pick of the Day 16 timer siden 16:47 21. februar 2017 CHFJPY har sakte gått meg, men 112,50 ser ut til å være ubrytelig for bjørnene. Uansett hvor det går neste, her er et par tilpasninger for å redusere risikoen maksimere gevinster. av Pip Surfer i Pip My System 19 timer siden 1:44 PM 21 februar 2017 Dessverre med markedets bytte trender på oss midt i vår økt, fikk jeg ikke noen gyldige signaler i dag. Se hvordan alt gikk ned i dagens Cowabunga Surf Report. av Forex Ninja i Espipionage 1 dag siden 11:30 20 februar 2017 Store spekulanter reduserte nettoverdien av deres netto lange spill på Greenback i sjette uke i uken. Og den siste COT-rapporten fra CFTC viser at pushbacken på Greenback fortsatt er bred, men kom hovedsakelig fra Loonie. av Happy Pip i Spille med Comdolls 1 dag siden 10:39 PM 20. februar 2017 Jeg holder fortsatt et godt øye på dette langsiktige AUDUSD symmetriske trekantmønsteret, og jeg vurderer et sprangspill mens jeg venter på noe momentum i begge retninger. av Dr. Pipslow i Pipsychology 2 dager siden 2:07 20 februar 2017 Frykten for å miste blir ofte diskutert som en faktor som kan hindre din handelsytelse, men frykt for suksess kan også være ganske forbløffende. Her er tre tips som kan hjelpe av Queen Cleopiptra i Chartology 1 uke siden 14:00 14 februar 2017 Traders må vurdere globale makroforexhistorier påvirket av datapolitikk. Virker skremmende, men det er tegn til å legge merke til når korrelasjoner kobles fra. av Jack the Pipper i valutastrømmer 1 måned siden 12:44 13. januar 2017 Ulike år, samme problemløsningsoverheng Til tross for den beste innsats fra regjeringer og sentralbanker, forblir vi fast i samme onde tilbakemeldingsløp. site DON039T GÅ SUGT I DETTE La meg dele med deg det inntrykk jeg var igjen med etter en 12-dagers OTA-klasse her i Canada. Det er en salgsstrek. Og jeg tror de vil fortsette å få penger ut av deg til du har bidratt med en heftig mengde. Instruktøren chattet kort med hver av oss i ventetiden før klassen startet. Under den korte chatten prøvde instruktøren å få en ide om vår økonomiske status med noen indirekte spørsmål. Etter at klassen var over, ble jeg heller ikke etterfulgt av å registrere seg for neste 3 dagers klasse - var det fordi en av oss var arbeidsløs og den andre spurte om de kunne starte en konto med 1000 i stedet for 5000 som de ikke hadde råd til den. Begge viste seg at vi ikke hadde noen ekstra penger å flytte rundt for å bli brukt på OTA039s kurs. I mellomtiden var det en annen deltager forfulgt for videre OTA-utdanning fordi han hørtes ut som han hadde penger til å bruke. Når instruktøren fortalte oss at OTA er selektiv i hvem de tillater å ta sin utdannelse fordi de ønsker å sikre et kvalifisert passord, tror jeg hva de egentlig gjør er å velge de som de tror har pengene og vil bruke det på kursene sine. I tillegg, det første 3 dagers kurset hvor vi skal handle med quotlivequot, foregår fredag, lørdag og søndag. Jeg er ikke klar over noen markeder som er åpne på en lørdag og søndag. Så jeg visste rett utenfor flaggermus at denne 3 dagers hendelsen ikke skulle gjøre live trading, og vi ville trolig ikke ville gjøre live trading på fredag ​​som det ville være den aller første dagen i vår læring hva du skal gjøre. Så, hva synes du skjer på lørdag og søndag. Trolig, mer salgskurs for neste 5 dagers dagskurs. Når du har startet denne investeringsprosessen, er det vanskelig å gå bort som du allerede har gjort en slik investering. Og man må alltid lure på 12-dagers frie klasselærer, hvis dette er slik en flott måte å tjene penger på, hvorfor lærer du dette kurset og presser salg av det og ikke sitter på strendene på Jomfruøyene, handler på smarttelefonen din, bare tjene penger, mens du ser barna dine, vokser og nyter livet Hvorfor drar du HER på dette salget London, Storbritannia Dette stedet er en ekte spøk. De vet ikke noe om handel, det er en stor salgsplass, jeg var nylig på en av de 3 timers salgsstedene og spurte handelsspørsmål til en av deres salgsrepresentanter, og hun hadde ingen anelse om at jeg spurte hva det kostet meg hun sa det avhenger av hva jeg ønsket å gjøre, etter å ha spurt flere ganger ble jeg fortalt et høyt prisklasse. Jeg har hørt altfor mange negative anmeldelser siden jeg gikk til denne salgsstaten. Woodland Hills CA Location, USA Min erfaring med Online Trading Academy (OTA) Jeg skal gi deg en virkelig ærlig gjennomgang av Online Trading Academy (OTA). Dette er basert på min erfaring med å delta i introduksjonen av OTA den 3. desember 2016. Før jeg kommer inn i anmeldelsen, vil jeg fortelle deg hvorfor jeg bestemte meg for å delta på introduksjonskursen som OTA tilbyr. Jeg er involvert i internettmarkedsføring. Da jeg mottok OTAs tilbud på min Facebook-vegg, fikk den min oppmerksomhet. Å være at jeg alltid leter etter andre strømmer av inntekt, jeg tok en titt på dette og meldte meg på kurset ca 10 dager før dagen for arrangementet. Jeg mottok 2 påminnelser fra deres kontor i Irvine. Samtalen var deres måte å sikre at jeg skulle delta på arrangementet. De spurte meg også om jeg visste noen andre som var interessert i å lære å handle. Jeg gjorde det ikke, så jeg deltok på seminaret salgsspor alene i Woodland Hills, CA. Oh. Etter telefonsamtaler fra representanten på deres Irvine-kontor ble jeg fortalt at jeg ville motta en tavle for å delta. Mer om det senere Så jeg kommer opp på en lørdag morgen for arrangementet. Det første jeg la merke til er stedet var i en veldig fin bygning. Når jeg kom inn, jeg logget på i resepsjonen og ble fortalt å ha et sete i lobbyen til klassen begynte. Siden det var tidlig om morgenen, var det ganske fint at de hadde varm mat ute. Det var tidlig, og jeg hadde ikke spist frokost, så det var perfekt timing. Jeg husker at de hadde egg, bacon og poteter. Jeg må si, maten var ikke dårlig i det hele tatt. Eller kanskje jeg var sulten som helvete fordi magen min var tom. Etter en rask matbit til å spise og vente i lobbyen i ca 15 minutter kom en gentleman og introduserte seg som instruktør til om lag 8 av oss som venter i lobbyen. Det første røde flagget for meg var da instruktøren startet en samtale med et av folkene som skulle delta i klassen. Jeg overheard instruktøren spør en veldig ung jente spørsmål. Spørsmål som: Hvorfor vil du lære om dagshandel Hva gjør du for å leve Hvor mye penger må du investere Merket at jeg skrev det første røde flagget for meg. i siste avsnitt. Jeg skrev det fordi jenta som han spurte disse spørsmålene var 16 år gammel, og hun var der hos sin mor. Det føltes nesten som om han bare trengte varme kropper i klassen. Viktigere, fordi jeg hadde en tidligere karriere i farmasøytisk salg i mange år, visste jeg at disse spørsmålene var kvalifiserende spørsmål. Dette fortalte meg automatisk to ting om hva jeg meldte meg på. 1. Det skulle være en salgsstrekning med klassen (som var forventet). 2. Den totale kostnaden for oppføring skulle ikke være billig. (senere hvor mye de vil ha ut av deg for å lære dette stuffgeez) Instruktøren kom da til meg mens jeg satt i lobbyen og spurte meg lignende spørsmål også. Kort tid etter ble vi flyttet inn i klasserommet. Klasserommet følte at jeg var tilbake på college i et datalab. Jeg regnet med folkene som deltok i denne klassen, og med folkene som viste seg omtrent 5 minutter sent, var det totalt 17 personer i sesjonen. Instruktøren begynte økten med å stille spørsmål som ligner de som han spurte oss da vi var i lobbyen. Han gikk også inn for å fortelle oss at han skulle dele informasjon med oss ​​som vi aldri hadde hørt før. Å være at 90 av oss var nye til denne onlinehandelen, alt vi skulle høre var å være nytt for oss. I utgangspunktet fikk vi en 101-dagers handel. Informasjonen som ble gitt var informasjon som noen kunne finne på nettet eller fra å lese en bok om emnet. Hva var interessant, sa han oss OTA har et patent på sin online strategi for dagshandel. Hele økten var ca 3 timer og 30 minutter lang. Igjen, informasjonen vi fikk der var ingenting som noen av oss ikke kunne ha funnet å gjøre et Google-søk. Jeg vil si at ut av 3 pluss timer i læringsøkten, var omtrent 1 time faktisk undervisning, og resten var bare en stor salgsstrek. Å være at jeg er i nettbasert markedsføring, la jeg merke til at klassen ble satt inn i en salgstratt. Salgetrakten startet da elevene i klassen så OTAs reklame for å delta i klassen. For meg fikk jeg annonsen sin på Facebook. Salgetrakten ser noe ut som dette. Facebook-annonse eller en annen annonse på et nettsted (Lav barriere for oppføring eller ingen kostnad) Klasseinformasjonssesjon for å få din interesse og følelser å gjøre i en impulskjøp. Spør oss om lav betaling ved slutten av økten (får noen til å føle seg komfortabel med å kjøpe noe som regel ved en lavkysten med flere tilbud å komme til en høyere pris). Jeg la merke til denne salgstrakten etter det første tilbudet, og bestemte at det var basert på noen av flaggene jeg merket (flere røde flagg som jeg la merke til kommer noen få) og det som ble forklart i sesjonen, at OTA ikke var for meg. Hvis du ikke vet hva en salgstratt er, kan du få mer informasjon fra YouTube-videoen nedenfor: Flytte rett sammen Etter at kurset ble fullført, ble salgstrykket blitt mer intens. En annen gentleman kom inn i rommet og fortalte oss at hvis vi ønsket å delta på deres 3-dagers kurs, måtte vi registrere oss i dag. Det var ingen alternativer så langt som dagene var til stede, unntatt det de ga. Det som er morsomt er at under hele læringsøkten fortalte instruktøren oss at de hadde et tredagers kurs, og kostnaden var 500. Han må ha sagt dette om 2-3 ganger i løpet av de 3 timer og 30 minutter han hadde oss i hans klasse. Deretter kommer den klassiske nedgangen i pris. Han fortsetter å fortelle oss at vi ikke trenger å betale 500 for 3-dagers kurset, men prisen er nå magisk 179 eller det kan ha vært 150. Jeg glemmer den nøyaktige prisen, men det var hundre og noe. Årsaken til prisreduksjonen ifølge instruktøren skyldtes et forhold de hadde med et av selskapene de bruker for sine online diagrammer for å se aksjene. På dette punktet ble alt om denne sesjonen blitt et komedieshow for meg. Noen andre RED FLAGS: Ved starten av møtet spurte en student som hadde erfaring med dagshandel instruktøren hvilken type legitimasjon han hadde for å kunne lære dette kurset. Instruktøren unngikk raskt spørsmålet og ga et raskt svar at han ville komme til det spørsmålet senere. Da han kom til det senere, som var på slutten av klassen. Han fortalte oss at han var en student på OTA akkurat som oss, men han jobbet også for OTA og informasjonen han ga oss var informasjon som han lærte mens han var student. Tidligere nevnte jeg at en annen herre kom inn i rommet for å fortelle oss om 3-dagers klassen for 179. Vel, jeg bestemte meg for å leke med denne fyren bare litt. Jeg sa til ham at du har oss i en markedsføringstratt. Hans svar ble snakket om dette utenfor. Fordi klassen var omtrent over, det var akkurat det vi gjorde, vi snakket om dette utenfor klassen. Da jeg hadde ham alene, tok jeg opp markedsføringen, og jeg fortalte ham at jeg trengte å vite nøyaktig hvor mye alt skulle koste. Spørsmålet mitt ble besvart med spørsmålet om hvor mye vil du koste det? Han sa da la meg få sjefen min, og jeg sa at jeg bare trenger den totale kostnaden. Under hele denne samtalen var han helt defensiv og begynte å bli overrasket at jeg spurte disse typer spørsmål. Da sa jeg til ham: Dagen du har 3-dagers kurset på, vil jeg være ute av byen på forretningsreise. Er det andre 3-dagers blokker som du har tilgjengelig. Hans svar var Hvis denne 3-dagers klassen er viktig for deg, må du komme hit. På dette tidspunktet visste jeg raskt at instruktøren var en betalt ansatt i selskapet og at han og klasselæreren begge er bare salgsfolk som prøver å få så mange som mulig i klassen. Nå tror jeg at noen kan gå til denne klassen og gjøre det bra med elektronisk handel jeg vil si ja. Men flertallet av folk som betaler store penger for denne klassen, kommer ikke til å gjøre det bra. Jeg tror også at dette selskapet ikke lærer noe som ikke kunne bli funnet fra et annet firma eller en profesjonell næringsdrivende. Og selvfølgelig, jeg vet for enhver undervisning det kommer til å være en pris. Jeg fant det gjennom forskning at den totale kostnaden for alt er omtrent 25k. Kom igjen Mann Det er mye penger for mange mennesker. Derfor er det viktig å vite hva du får inn og stille spørsmål. Fordi når du blir fanget i markedsførertrakten og begynner å betale penger på forskjellige stadier av trakten, blir det vanskelig å komme seg ut. Jeg kan love deg at dette firmaet ikke skal tilbakebetale pengene tilbake til betalinger på et stadium som er fullført. Husk meg å snakke om tilbudet på nettbrettet for å delta i klassen. Vel, jeg fikk en tablett, men jeg måtte spørre om det, og det var en veldig billig laget tablett. Jeg ville ikke engang gi min treårige denne tavlen av frykt for å være en billig skøyte. BTW, jeg har ikke en tre år gammel. Hvis du leser dette, mottok du sannsynligvis en e-post eller så en annonse fra OTA. Det er min gjetning at du også sannsynligvis begynner å gjøre et Google-søk for å se om dette firmaet (OTA) er legit eller ikke. Til slutt, er du sannsynligvis ute etter å tjene ekstra penger eller til og med erstatte inntektene dine. Vel, det er mange forskjellige måter å gjøre dette uten å bruke 25K. En er gjennom markedsføring på nettet. Nedenfor er en solid referanse der du kan lære å tjene penger til å erstatte eller supplere din nåværende inntekt. Og det er gratis å starte lite: Til slutt sier jeg ikke at OTA er dårlig. Ærlig talt kunne jeg ikke fortelle deg fordi jeg egentlig ikke vet det. Da jeg ikke hadde gått gjennom hele kurset, kunne jeg ikke fortelle deg hva du får etter å ha betalt 25k. Det jeg kan fortelle deg er at jeg fikk mer enn en dårlig stemning fra å delta på OTA-kurset. Også når noen blir opprørt når jeg ber om legitime spørsmål om et program, og de gir meg kjøringen jeg er ute. Til slutt, gjør et OTA Review Google-søk der folk snakker om programmet. Se hva de har å si om deres erfaring med OTA. Åh, og ikke gå til OTA-nettside-testimonials. Du vet at referansen deres vil være god og positiv der. Jeg håper dette hjelper noen før de besluttet å bryte banken ved hjelp av Online Trading Academy. Salg versus quoteducationquot Det er den samme spillplanen, i det hele tatt OTA, basert på vurderinger jeg leste. Disse selgerne vil pumpe opp gjestenes høyttaler, så du føler at du er i ferd med å møte en rockestjerne. Rommet er fylt med naive, moderat begavede 401K holdere, som storfe i en korral. OTA-repen er der for å utdanne deg. Salg er delutdanning, del innflytelse, deltrykk i riktig blanding. Folk liker ikke å ta avgjørelser, vi foretrekker bare å spise, puste og være elsket og ha trøst. En god selger vil mate deg, elske deg og ta alle avgjørelsene for deg. En høytrykkssalger vil gjøre det på en mer kunstig måte. OTA tillater minimal spørsmål, de foretrekker å fylle opp med gamle gammeldags vitser eller historier om sine prosjekter i sine store hus. Gruppen vil bli fragmentert, slik at de kan klare deg og lukke deg individuelt, noe som selvfølgelig er fornuftig, jeg har aldri vært i foredrag på noen college-kurs, hvor læreren min trakk meg ut av gruppen noen gang i tre timer for å sjekke inn med meg og se hvordan jeg gjorde det. Årsak: Du betaler for høyskole oppe foran, du kan planlegge et kontortid besøk. OTA vil ha pengene dine, selvfølgelig. Gir mening. Handelsstrategi: OTA forkynner (og i GA citerer de flere bibel vers under forelesningen), at tilbud og etterspørsel styrer markedet. Du får dette på dag ett. OTA presser også short selling, uten reelle forholdsregler for ubegrenset risiko det kan oppstå. Begge premissene er falske. Utbud og etterspørsel kjører ikke markedet, tilbud, etterspørsel og spesialister med SEC-rettigheter som driver markedet. Det er spesialisthandleren på den andre siden som kan kjøpe og selge store stillinger samtidig, for å jobbe på lagerbeholdning. Dette gjør at markedet kan fungere til fordel for store institusjoner. Ved å gå inn i dette markedet med den falske forutsetningen om at tilbud og etterspørsel regulerer det, vil man tro på at all bevegelse er basert på disse to variablene. Det er ganske enkelt ikke tilfellet, og hvis OTA var legitim og dyktig, ville de riktig informere sine quotstudentsquot av markedskreftene, til å begynne med, snarere enn quotsupply og demandquot. som er lemonade stå økonomi. Publikum er generelt ikke i stand til å gi informerte økonomiske valg i det kapitalistiske kvotemarkedet fordi valgene er alle falske. SEC har besvart markedet, siden Joe Kennedy ble utnevnt som leder. OTA er en opportunist, i et ødelagt system. Det tar to til tango, og her har du det. Det er ingen sikker og komplett nøyaktig handelsmetode. Bedriftsspesifikk risiko er uforutsigbar. (Dvs. Wells Fargo 2016, tapte Buffeter en milliard, og mange andre eksempler eksisterer). Invester i noe du ikke trenger å tenke på hele dagen. Hvis du liker gambling, gå til Vegas West, de elsker deg mer enn på Vegas East, og mat deg godt. Ellers kan du lese bøker om handel, varer, eiendomsmegling, eller lide å ha dollaren avskrevet over tid. Men vær forsiktig med en klasse hvor du må betale 5K for å spille. Det er andre onlineproffs i varer og aksjer som lader mye mindre, som faktisk har flere tiår med erfaring, ikke bare år. Vår regjering har gitt oss noen utfordringer i vårt quotfreequot-marked. Don039t gi pengene dine bort, bare fordi du mistet noe av det til det markedet. Når du ber om din 250 tilbake til intro-økten, vil du bli fortalt at du har kvittert deg selv. Det er OK, ta pengene, legg det på et Starbucks-kort, gi deg litt kjærlighet. Det kommer til å gå videre. Les mer om å handle som et proff på ditt eget tempo Tradingsim for trading coachesexperts Tilbyr du coaching-tjenester eller lærer et påvist system for å forbedre forhandlerens bunnlinje. Hvis ja, se hvordan Tradingsim kan raskt tilpasse vår plattform for å møte alle dine trenge. Vi kan endre designen til Tradingsim for å speile ditt merke, kode din egendefinerte indikatorstoler og integrere sømløst alt i ditt nettsted. For å lære mer, vennligst fyll ut informasjonsforespørselsskjemaet nedenfor. Tradingsim for skoler Ønsker du å avsløre studentene dine på handelssiden av finansmarkedene Hvis ja, se hvordan Tradingsim kan raskt tilpasse vår plattform for å møte alle dine behov. Vi hos Tradingsim gir nøkkelordninger for å speile merkevaren til skolen din, administrere kontoer og vise ledergrupper av toppstudenter. For å lære mer, vennligst fyll ut informasjonsforespørselsskjemaet nedenfor.

No comments:

Post a Comment